top of page
Search

הדרך אל ה.... עסק! | דניאל קלוגהפט | אתה מסוגל

אז החלטתם לנסות את מזלכם בעסק משלכם. בהצלחה - אתה מסוגל! קחו לכם צידה לדרך, כמה טיפים קלים אך יעילים שיעזרו לכם להישאר מחוץ לסטטיסטיקות של עסקים שלא שרדו את השנה הראשונה:


1. כל אחד הוא מיוחד - ומה אתכם? למה שמישהו יחליף את הספר / סופר / בר / מסעדה / ספק המוכר שלו כדי לעבור אליך?

2. לא כל הנוצץ זהב - אבל אם המחיר שלכם טוב, והמוצר מספיק נוצץ, אתה מגדיל את הסיכויים שלך שיצרו אתכם קשר.

3. איכה? זו לא רק שאלה בספר בראשית, זו שאלה קריטית לעסק שלך . איפה אתה בגלובוס, איפה אתה ברשתות החברתיות, איפה אתה במנועי חיפוש, איפה אתה במתן שירות? האם לקוחות צריכים להגיע אליך או שאתה מספק שירותים בבית הלקוח?

4. פז"מ - ניסיון חיים וניסיון מקצועי בתחום שלך זה קריטי. כמה דירות מכרת? כמה מאמרים תרגמת? כמה אירועים ארגנת?

5. מומחה אוזן ימין - דיברנו על ייחודיות, אבל רד לרזולוציות קטנות. איפה מקור הכח שלך? איפה אתה ממש הכי טוב בשוק? איפה אתה רוצה ומוכן להיות מספר אחד בתחום ספציפי מתוך שלל הכישרונות שלך?

6. פשוט פשוט - בעל המאה הוא בעל הדעה, ואם אין לו מספיק דעה להבין מי אתה ומה אתה נותן איבדת הרבה יותר מהמאה שלו. שווק את מרכולתך באופן ברור, בהיר וללא סיסמאות לא מובנות.

7. רגוע באופן קבוע - שירות סבלני, מקצועי ועקבי נותנים ללקוחות שלך הרגשה שיש להם על מי לסמוך. לקוח רגוע זה לקוח מרוצה. ולקוח מרוצה זה איש מכירות נהדר!

8. לפנק לפנק - כולם אוהבים מתנות. במקום להשקיע כסף בפליירים וכו', שקול להציע מוצרים או שירותים במחיר מצחיק. תתפלא לראות כמה גלידה תעלם מהחנות שלך אם תשלח וואטסאפ אחד לילדים מהכיתה של הבת שלך, שביום ראשון הכל חינם בין 16-19.




bottom of page