top of page
Search

עשרת הדברות להורדת שפע | אתה מסוגל | דניאל קלוגהפט

Updated: Feb 8, 2022


1. אמץ גישה חיובית לחיים: תתחיל את הבוקר עם משפטי חיזוק כמו "תחשוב טוב, יהיה טוב" / יהיה בסדר / אני אצליח לסגור עסקה היום / אני אחתים לקוחות חדשים היום / אני אגיע בזמן לפגישה החשובה / וכו'.


2. צור חשיבה פרודוקטיבית לגבי כסף: "מחשבה יוצרת מציאות" - אני אעשה מה שאני מסוגל לעשות כדי להרוויח כסף בכבוד וביושרה. את שלי אני אעשה והשאר נשאיר לבורא העולם. הוא לא צריך את העזרה שלי, רק ביקש שאעשה את ההשתדלות שלי.


3. תפסיק לדאוג ותהיה בשמחה: זה לא ישנה את המציאות ורק יסחוט ממך אנרגיות שיכולת להשתמש בהם כדי להתקדם בחיים. מסופר שפעם אחת מישהו ביקש עצה לפרנסה, אז הרבי אמר לו "תהיה בשמחה". שאל אותו בחזרה "איך אוכל לשמוח כשאין לי פרנסה"? ענה לו הרבי עם החיוך רחב "נו, מה לא עושים בשביל פרנסה"???

4. ערכו הערכה כנה של מצב הכסף הנוכחי שלכם: תהיה בפוקוס על הכסף שלך. מה נכנס ומה יוצא. איזה שינוי קטן יגדיל את ההכנסות ויקטין את ההוצאות? אולי תליית כביסה במקום מייבש? אולי קנייה בשוק במקום במכולת השכונתית?


5. התמקד בשפע ותהיה אסיר תודה על מה שיש לך: תודה גוררת תודה ואנחה גוררת אנחה. תקדיש לפחות רבע שעה כל יום רק בלהודות על מה שיש ועל מה שאין.


6. שתף את מה שיש לך עם אחרים: אין כמו לתת צדקה כדי להבין כמה טוב מצבך. בנוסף, כאדם מאמין, אני באמת מאמין שכאשר בורא העולם יראה איך אתה מעניק לאחרים, הוא יעניק יותר לך גם. תהיה ראוי לתפקיד של "בנקאי" אצל בורא העולם, והוא ידאג להפקדות!


7. ערכו מחקר על עושר: מהו עושר בעיניך? כמה כסף אתה באמת צריך להיות להרגיש "עשיר"? כמה כסף אתה באמת צריך (ולא רק "רוצה")? איך אנשים שבעיניך מצליחים למשוך כסף, בפועל עושים זאת? כל אלו שאלות חשובות מאוד ויובילו אותך אל התשובות הנכונות.


8. דמיינו כסף: כשאתם יוצאים לטיול, האם יש לכם בראש יעד? כמובן שכן.

מעטים מאיתנו נכנסים למכונית או עולים על מטוס בלי מושג ברור לאן אנחנו הולכים. להתמקד ביעד של "משיכת כסף" זה לא שונה. תחשוב בגדול ותאמין שאם אתה מסוגל לדמיין את זה, אז אתה מסוגל להשיג את זה.


9. אל תתמסכן - תפעול: כולנו, במידה מסוימת, חוששים מכישלון ומדחייה. אבל אתה לא יכול לבודד את עצמך מהדברים האלה. כישלון ודחייה וגם הצלחה ושפע באים עם לקיחת סיכונים מחושבים. אל תפחד כל כך מכישלון, הייתי אפילו אומר לחבק את זה!

אני אוהב את המשפט "כאשר דלת אחת נסגרת, שנייה תיפתח". אני ממש מאמין במשפט הזה והוא לווה אותי מאז שהצטרפתי למרוץ העכברים של לפרנס משפחה עם "לא מעט" ילדים. לכן, מה שאתה עושה למחייתך, אל תסתתר מזה, אלא תמקסם את זה.

אז, קדימה, תפסיק להתמסכן - צא מהקופסא שהכנסת את עצמך לתוכה ותראה את עצמך באור חיובי. תפעול. תיזום. תעשה! כצעד ראשון - חפש את ההזדמנות הבאה להרוויח יותר כסף: בין אם זה לעבוד קשה יותר במה שאתה עושה - לטלפן לעוד לקוחות / לפרסם בעוד אתרים / להגיע ליותר פגישות / לשפר את המוצר שלך / להכשיר טוב יותר את העובדים שלך וכו'.

אולי הגיע הזמן לבקש מהבוס העלאה או קידום, או אפילו לשדרג את קורות החיים שלך ולחפש עבודה חדשה ומשתלמת יותר?

המטרה היא למקסם את פוטנציאל ההשתכרות שלך.


10. חשבו במונחים של ערך מוסף: מה הערך המוסף שלך לעומת המתחרים שלך? האם הלקוחות שלך יודעים את זה? האם העובדים שלך יודעים את זה? האם אתה (!) יודע את זה? מה אתה יכול לשפר כדי להיות טוב יותר מהאחרים? כדי להיות טוב יותר מעצמך?


יאללה, תתחיל להוריד שפע לעולם שלכם. מגיע לך! אתה מסוגל!




17 views0 comments
bottom of page