top of page
Search

עשרה הרגלים של אנשים מוצלחים | דניאל קלוגהפט | אתה מסוגל

10 התכונות המובילות של אנשים מצליחים מאוד


ניסיתי לעקוב אחרי אנשים שהחשבתי אותם כמוצלחים בעיני, ושמתי לב שעל פי רוב יש להם את התכונות המשותפות הבאות:


1. הם עובדים קשה! כן, והם גם משחקים חזק! הם קמים מוקדם, הם ממעטים להתלונן, בתור בוסים או מנהלים הם מצפים לביצועים גבוהים מאחרים, אבל הם מצפים לביצועים יוצאי דופן מעצמם. כלומר, הצלחה ברמה גבוהה מתחילה בהכרה שעבודה קשה משתלמת.


2. הם סקרנים להפליא ולהוטים ללמוד. הם לומדים, שואלים שאלות וקוראים - כל הזמן! ובניגוד להרבה אנשים אחרים שקוראים המון, הם גם מיישמים מה שהם לומדים. הצלחה חוזרת אינה קשורה לשינון עובדות, אלא ביכולת לקחת מידע וליצור, לבנות או ליישם אותו בדרכים חדשות וחשובות!


3. הם "שם". הם אונליין ברשתות, הם בכנסים, הם פוגשים הרבה אנשים, והם מכירים המון סוגים שונים של אנשים. הם מקשיבים לחברים, שכנים, עמיתים לעבודה ובעצם כל מי שיכול לנדב להם מידע או להקנות להם ידע רלוונטי לתחום שלהם. הם לא חייבים להיות "חיי המסיבה", אבל הם מעריכים אנשים ומעריכים מערכות יחסים. לאנשים מצליחים יש טבלת אקסל מלאה באנשים שמעריכים את הידידות שלהם ומטפחים את הקשרים איתם.


4. הם עובדים על עצמם ואף פעם לא מפסיקים! בעוד ש"פלאי תבל" נהיים יהירים ונעלמים במהירות, אנשים מצליחים באמת עובדים על האישיות שלהם, על כישורי המנהיגות שלהם, על כישורי הניהול שלהם ובכלל - פועלים לשדרג ולשפר כל פרט בחיים שלהם. כאשר מערכת יחסים או עסקה מתקלקלת, הם מניחים שהם יכולים ללמוד מזה והם מצפים להשתפר בפעם הבאה. אנשים מצליחים אינם סובלים פגמים; הם מתקנים אותם!


5. הם יצירתיים בצורה יוצאת דופן. הם מסתובבים ושואלים "למה לא?" הם רואים שילובים חדשים, אפשרויות חדשות, הזדמנויות ואתגרים חדשים שבהם אחרים רואים בעיות או מגבלות. הם מתעוררים באמצע הלילה וצועקים, "עליתי על זה!" הם מבקשים עצות, מנסים דברים, מתייעצים עם מומחים וחובבנים, תמיד מחפשים פתרון טוב יותר, מהיר יותר וזול יותר. אנשים מצליחים יוצרים דברים!


6. הם מסתמכים על עצמם ולוקחים אחריות. אנשים מצליחים להפליא לא דואגים מאשמה, והם לא מבזבזים זמן על קיטורים. הם מקבלים החלטות וממשיכים הלאה. לפעמים הם "זוכים" לביקורת על כך שהם לוקחים את זה לקיצוניות, אבל אנשים מצליחים במיוחד לוקחים יוזמה ומקבלים את התגמול על ההצלחה שלהם.


7. הם בדרך כלל רגועים ושומרים על הפרספקטיבה שלהם. אפילו בזמנים של לחץ או סערה, אנשים מצליחים מאוד שומרים על שיווי משקל, הם יודעים את הערך של תזמון, הומור וסבלנות. לעתים רחוקות הם נכנסים לפאניקה או מקבלים החלטות מתוך דחף. אנשים מצליחים בצורה יוצאת דופן "נושמים", שואלים את השאלות הנכונות ומקבלים החלטות נכונות, גם בעת משבר.


8. אנשים מצליחים במיוחד חיים ברגע ההווה. הם יודעים ש"עכשיו" הוא הזמן היחיד שבו הם יכולים לשלוט. יש להם "מתנה" להסתכל לאנשים בעיניים, להקשיב לנאמר, ליהנות מארוחה או יין משובח, מוזיקה או לשחק עם ילד. הם אף פעם לא נראים ממהרים, והם עושים הרבה! הם מנצלים כל יום. אנשים מצליחים לא מבזבזים זמן, הם משתמשים בו!


9. הם "מסתכלים מעבר לאופק" כדי לראות את העתיד. הם מתבוננים במגמות, מבחינים בשינויים, רואים שינויים ושומעים את הניואנסים שאחרים מפספסים. שחקן כדורסל שלובש נייק הוא לא מעניין אותו, הילד השכן שלובש אותם אולי קצת יותר מעניין אותו, הנער המתבגר שלו שדורש אותם, זו הזדמנות להשקעה! אנשים מצליחים במיוחד חיים בהווה, עם עין אחת על העתיד!


10. אנשים מצליחים מגיבים באופן מיידי! כאשר השקעה לא מצליחה, הם מוכרים. כשהם רואים הזדמנות, הם קונים. אם מערכת יחסים חשובה מתקררת, הם מוצאים את הזמן לחדש אותה. כאשר טכנולוגיה או מתחרה חדש או שינוי במצב הכלכלי מצריכים התאמה, הם הראשונים והמהירים להגיב.


תכונות אלו מעניקות לאנשים מצליחים יתרון עצום!

מכיוון שהם לומדים ואינם יודעים שובע, הם יכולים להגיב בחוכמה לשינוי.

מכיוון שהיחסים האישיים שלהם חזקים, יש להם יועצים טובים, ועתודה של רצון טוב כשדברים משתבשים.

ולבסוף, אף אחת מהתכונות הללו אינה גנטית! אפשר ללמוד אותם!

הם חינמיים והם כישורים שאתה מסוגל לרכוש ולהשתמש בהם. התחל עכשיו!


נ.ב. רוצה כלים מעשיים לרכישת תכונות אלו? אני זמין! 0544904565

אתה מסוגל! מכוונים איתך גבוה!






bottom of page